Klanttevredenheid

Goede service en kwaliteit

Klanttevredenheid

Goede service
Bij Diagnostiek voor U vinden we een goede service erg belangrijk. Elk onderzoek voeren we zo efficiënt mogelijk uit. De onderzoeken die wij verrichten duren meestal niet langer dan een uur. Wij besteden alle aandacht aan uw dossier en de resultaten van uw onderzoek. Kwaliteit staat hierbij voorop. Als u slecht ter been bent, dan kan op aanvraag van uw huisarts een aantal onderzoeken en bloedafname thuis worden verricht.

Onze klanttevredenheid wordt met regelmaat gemeten door een onderzoeksbureau. In 2013 is de algemene tevredenheid gemiddeld met een 8,2 beoordeeld!

Kwaliteit
Onze organisatie beschikt over verschillende certificaten voor toegekende accreditaties en over andere kwaliteitskenmerken:

  • NEN EN ISO9001 voor het kwaliteitsmanagementsysteem van de gehele organisatie door
    Det NorskeVeritas /de Raad van Accreditatie. Dit certificaat garandeert dat de organisatie erop gericht is de klanteneisen voorop te stellen en constant blijft werken aan verbetering van alle interne processen teneinde de klanttevredenheid te vergroten. Dit wordt ieder jaar gecontroleerd door de certificerende instantie.
  • ISO15189 voor het laboratorium door de Raad voor Accreditatie. Deze accreditatie is specifiek voor medische laboratoria met veel oog voor veiligheid van patiënten en medewerkers en een continue aantoonbare verbetercultuur.
  • Daarnaast is onze organisatie lid van de Samenwerkende Artsenlaboratoria Nederland (SAN). Doelstellingen van de SAN zijn onder andere het bevorderen van deskundigheid, kwaliteit, samenwerking en kennisoverdracht.